O firmie

Prosimy o zapoznanie się z zaleceniami oraz informacjami dla pacjentów odwiedzających gabinet:

1. Zaleca się kontakt telefoniczny jako preferowaną formę umawiania wizyt.

2. W dniu poprzedzającym wizytę należy wykonać pomiar temperatury ciała – wizyta może odbyć się, gdy temperatura jest niższa od 37,3 st C.

3. Prosimy aby do gabinetu przychodzić we własnych maseczkach ochronnych.

4. Pacjenci proszeni są, aby umyć zęby przed przyjściem do praktyki ( aby nie wykonywać tej czynności w toalecie dla pacjentów ).

5. Pacjent po przybyciu na wizytę proszony jest, aby postępować według następującego schematu:

a.) pacjent myje ręce mydłem przez 30 sek w toalecie dla pacjentów

b.) następnie po wejściu do recepcji pacjent proszony jest o zdezynfekowanie dłoni

c.) asystentka wykona pomiar temperatury (kolejna procedura - wywiad epidemiologiczny - może odbyć się jeśli temperatura będzie niższa od 37,3 st C)

d.) pacjent proszony będzie o założenie rękawiczek oraz wypełnienie ankiety epidemiologicznej ( wizyta będzie mogła odbyć się w zależności od wyniku wywiadu epidemiologicznego ).

6. Pacjent nie może niczego dotykać zarówno w recepcji, jak i w gabinecie z wyjątkiem wypełnienia ankiety.

7. Wizyta oraz czas przebywania w recepcji powinny być możliwie jak najkrótsze

8. Pacjent powinien wchodzić do poczekalni bez osób towarzyszących za wyjątkiem pacjentów niepełnoletnich wymagających obecności rodzica/opiekuna. Natomiast do gabinetu
mogą wchodzić wyłącznie pacjenci na zabieg. Rodzic/opiekun niepełnoletniego pacjenta jest poddawany takim samym procedurom w recepcji, jak pacjent ( patrz pkt 6 ).

9. Prosimy, aby na wizytę do gabinetu stomatologicznego zabierać jedynie najpotrzebniejsze rzeczy osobiste.

10. Przerwa między wizytami pacjentów wynosi 30 min ( czas przeznaczony na dezynfekcję oraz wietrzenie gabinetu ).

11. W poczekalni może przebywać tylko 1 osoba. W sytuacji pojawienia się dwóch osób, druga osoba proszona jest o poczekanie na korytarzu lub w samochodzie.

12. Preferowaną formą płatności są płatności bezgotówkowe (np. karta płatnicza, BLIK)

13. W trosce o bezpieczeństwo pacjentów zaleca się, aby osoby z grup ryzyka tj.
- powyżej 65 roku życia

- z chorobami współistniejącymi: choroby sercowo-naczyniowe, cukrzyca, choroby układu oddechowego, nadciśnienie tętnicze

- pacjent zażywający leki obniżające odporność organizmu

ustalały termin wizyt stomatologicznych po ustaniu epidemii.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy:stomatologiadolinscy@gmail.com. Życzymy dużo spokoju, a przede wszystkim zdrowia. Zróbmy wszystko by chronić siebie i swoich bliskich.

Jako specjalista ortodonta diagnozuję, leczę i zapobiegam powstawaniu wad zgryzu. W relacjach zawodowych, jak i prywatnych możliwość szerokiego uśmiechania się bez kompleksów oraz obaw o wygląd daje poczucie komfortu i pewności siebie. Aby zapewnić pacjentom długotrwałą radość z osiąganych efektów, stosuję sprawdzone metody oraz kompleksowe podejście do leczenia wad zgryzu. Leczenie prowadzone jest w przyjaznej atmosferze, a pacjentom staram się poświęcać jak najwięcej czasu i uwagi. Każdego z nich traktuję indywidualnie.
Podstawowym celem leczenia ortodontycznego jest poprawa estetyki twarzy i zębów oraz zapewnienie prawidłowych czynności, takich jak: żucie, mowa, połykanie i oddychanie. Wady zgryzu mogą zakłócać estetykę twarzy, a nieuszeregowane, krzywo ustawione zęby mogą być przyczyną nieśmiałości i stanowić barierę w kontaktach z otoczeniem. Ponadto wada zgryzu może prowadzić do nieprawidłowego ścierania się zębów, utrudnień w czynności żucia, przeciążeń przyzębia oraz zaburzeń czynnościowych stawów skroniowo-żuchwowych. Punktem wyjścia w planowaniu leczenia ortodontycznego jest analiza skupiona na osiągnięciu dla pacjenta największych korzyści estetycznych oraz zdrowotnych.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce Prywatności.
http://www.dolinscy.pl